Otázkou zůstává, z jakého důvodu se rozhodlo ministerstvo zadat tuto linku právě této společnosti. Z důvodu nejnižší ceny to být nemůže, protože nabídka Leo expresu byla nižší a argument, že byla dodána až po uzavření soutěže není platný. Soutěž byla zrušena, proto datum nabídky nemá význam.
Z důvodu nabídky moderních vozů to také být nemůže, protože GW Train Regio nabízí motorové jednotky 628, které již dlouhá léta jezdily pro Deutsche Bahn. Proto také internetový server „ iDnes“ nazval svůj článek o tomto záměru ze 22.5.2016 „Další německé ojetiny na české koleje.“
Z důvodu síťovosti veřejné dopravy to také být nemůže, protože síťovost zajišťují svou činností České dráhy a sdělení ministra dopravy Dana Ťoka, že již probíhají jednání o podmínkách uznávání jízdného, může způsobit napadení tohoto úmyslu pro podezření z kartelové dohody.
Zůstává tedy otázka, proč se tak Ministerstvo dopravy rozhodlo. Odpověď nás velmi zajímá.
Bc. Jaroslav Pejša
předseda OSŽ
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva