Prostřednictvím osmi infografik ukazuje široké i odborné veřejnosti ucelený přehled o profilech a poslechovosti celoplošných stanic, rozsahu literárně-dramatické i hudební tvorby, CSR aktivitách i o celkovém dosahu Českého rozhlasu jako národní kulturní instituce.
„Český rozhlas slaví v letošním roce 99 let své existence a těší se dlouhodobě vysoké důvěře posluchačů. V současné turbulentní době považujeme za důležité připomenout jeho význam pro celou českou společnost. Zveřejňování celkových i detailních dat o výkonu Českého rozhlasu za uplynulý rok je pro nás nejen důležitou zpětnou vazbou, ale také dalším krokem k větší otevřenosti a transparentnosti Českého rozhlasu vůči jeho posluchačům a také potvrzením, že nadále plníme úlohu média veřejné služby s nezastupitelnou zpravodajskou, společenskou a kulturní rolí,“ řekl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Ústředním produktem projektu jsou infografiky, které přinášejí celkový pohled na dosah rozhlasového vysílání, financování a distribuci Českého rozhlasu. Nechybí přehled široké škály unikátní tvorby slovesného a hudebního charakteru a také projekty společenské odpovědnosti Nadačního fondu Českého rozhlasu. Nově jsou součástí projektu i infografiky poslechovosti čtyř celoplošných stanic Českého rozhlasu – Radiožurnálu, Dvojky, Vltavy a Plusu včetně jejich online služeb a on-demand obsahu.
Všechny informace včetně nejrůznějších zajímavostí a faktů ze zákulisí Českého rozhlasu jsou přehledně k dispozici ZDE. Návštěvníci stránek se dozvědí, kolik bylo za uplynulý rok připraveno rozhlasových her, kolik posluchačů pravidelně ladí rozhlasové stanice, na co je vynaložena největší část rozhlasového rozpočtu, nebo kolik peněz rozdělil v minulém roce Nadační fond Českého rozhlasu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva