Mezi pracoviště, která budou po oba dny mimo provoz, se řadí i přepážky správních agend a informací ve Škodově paláci, podatelna ve Škodově paláci, podatelna v Business Centre Vyšehrad, pokladny ve všech magistrátních budovách, recepce Škodova paláce a také recepce na Nové radnici.
Naopak v provozu zůstanou s nezměněnou provozní dobou (23. 12. od 8.00 do 18:00 hodin a 27. 12. od 8.00 do 11:00 hodin) podatelna na Mariánském náměstí, Pražské kontaktní centrum i Infocentrum na Nové radnici (CzechPOINT, ověřování).
Důvodem uzavření pracovišť je úspora nákladů na provoz budov magistrátu a omezený výkon agend, jelikož je na pracovištích obvykle přítomno omezené množství zaměstnanců i veřejnosti.
Magistrát hl. m. Prahy rovněž upozorňuje, že ke dni 20. prosince 2024 bude ukončena možnost platit kartami na pokladnách a v platebních automatech na magistrátních pracovištích. Po tomto datu do konce roku budou možné pouze hotovostní platby.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva