Průzkum Current Analysis: komunikační server Aastra MX-ONE na vzestupu

10.12.2012 12:11 | Zprávy

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací a lídr na českém komunikačním trhu v posledních 2 letech*, oznámila, že analytická agentura Current Analysis ve své nezávislé studii, zlepšila hodnocení komunikačního serveru Aastra MX-ONE.

Průzkum Current Analysis: komunikační server Aastra MX-ONE na vzestupu
Foto: Aastra
Popisek: Aastra

Produkt MX-ONE byl v reportu označen jako komunikační server, který „významně ohrožuje“ pozice dodavatelů rozsáhlých podnikových komunikačních platforem. Current Analysis ve své oficiální zprávě zdůrazňuje vyšší konkurenceschopnost platformy MX-ONE poté, co byla letos na trh uvedena verze 5.0.

„MX-ONE má skvěle integrovaný software pro mobilitu navíc s rozšířenou funkcionalitou nativní k platformě MX-ONE. Kompletní telefonní funkce jsou dostupné pro všechny typy mobilních klientů (DECT telefonů, WiFi telefonů a softphonů) a pracovníci kontaktních center mají přístup k softwaru mobilního klienta,“ uvádí jako jednu z jeho nejsilnějších vlastností Brian Riggs, autor studie Current Analysis, „Software MX-ONE nejenže funguje jako centrální bod pro administraci telefonních služeb, ale také poskytuje mobilitu, unified communication (UC), messaging a další relevantní funkcionality.“

Mezi další silné stránky MX-ONE podle zprávy patří:

  • Pozice MX-ONE jako hlavní podnikové komunikační platformy na celosvětovém trhu.
  • Jasná strategie upgradu pro zákazníky společnosti Aastra.
  • Řešení MX-ONE podporuje serverovou virtualizaci založenou na technologii VMware včetně pokročilých funkcí s přidanou hodnotou, jako je např. vysoká dostupnost a konfigurace Fault Tolerance.
  • Silné zastoupení v prodejním kanálu regionu EMEA.

„Jsme potěšeni, že platforma MX-ONE stále získává pozitivní komentáře ze strany analytiků, a že naše nedávné vylepšení produktu vedlo k vyššímu hodnocení od agentury Current Analysis,“ říká Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu.

„Current Analysis uvádí ve své zprávě řešení Aastra MX-ONE jako ideální cíl migrace pro současné zákazníky společnosti Aastra a jako konkurenční nabídku novým zákazníkům hledající komplexní komunikační řešení. Toto hodnocení potvrzuje, že máme produkt, který je opravdovým vyzyvatelem na trhu, a to nejen z pozice konkurenční ceny, ale také z pozice nabídky komplexního řešení UC prostřednictvím našeho ekosystému Aastra BluStar Ecosystem,“ dodává F. Boone.

Nedávno uvedená verze 5.0 přidala k flexibilnímu a vysoce spolehlivému komunikačnímu serveru MX-ONE od společnosti Aastra novou dimenzi. Podnikům tak nyní nabízí již v základní verzi koncové multimediální UC řešení s možností videa a mobility s cílem snižovat náklady, rozšiřovat možnosti spolupráce a zvyšovat efektivitu. Nová verze představuje klíčový mezník společnosti Aastra v oblasti transformace organizací po celém světě směrem od hlasové komunikace k multimediální komunikaci s podporou všech zařízení.

Aastra MX-ONE je k dispozici ve více než 130 zemích. Díky integraci hlasu, videa a dat s možnostmi mobility představuje MX-ONE komplexní komunikační server. MX-ONE se svou plně distribuovanou architekturou může být implementováno centralizovaně nebo distribuovaně, jako samostatný či síťový systém podporující stovky geograficky různých lokalit – v rozsahu od 300 až do 500 000 uživatelů. 

Current Analysis poskytuje nezávislé analýzy a hodnocení IT produktů a telekomunikačních služeb. Ke stažení studie nebo pro více informací o MX-ONE navštivte, prosím, link: http://intecom.aastraintecom.com/current-analysis/index.php

O společnosti Aastra

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Pastuchová byl položen dotaz

Jak podle vás zajistit práci seniorům?

Pravda je, že doba jde dopředu a lidé ve starším věku se mají problém ,,jít s dobou". Ale podle mě to bude problém i do budoucna, třeba pro dnešní 30. Za 30 let mohou řešit stejný problém jako senioři dnes, protože i když jsou třeba technologicky zdatnější než dnešní starší generace, tak za těch 30 ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Pražská záchranná služba představila nová speciální vozidla Atego a Iveco

13:28 MHMP: Pražská záchranná služba představila nová speciální vozidla Atego a Iveco

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy oficiálně převzala na Mariánském náměstí před budovou Nov…