„Samotná přeložka je velmi zajímavá z technického hlediska. Je třeba si uvědomit, že se nejedná o stavbu na zelené louce, ale že vede v intravilánu velkého města. Stavba se tak musela potýkat s řadou překážek, jako byly např. významně odlišné trasy inženýrských sítí nebo pískové podloží, které přineslo řadu nesnází s výstavbou pozemní komunikace zatíženou přísnými kvalitativními předpisy. Během stavby musela být také zlikvidována řada černých skládek, které na staveništi vznikly. Chtěl bych tímto poděkovat zhotoviteli za jeho velké úsilí namířené k dokončení stavby i přes všechny tyto nemalé překážky“, okomentoval zprovoznění stavby generální ředitel ŘSD Jan Kroupa.
Zprovozněním přeložky dochází ke snížení intenzity dopravy v průmyslové zóně, ke zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy a ke snížení hlukové zátěže a exhalací v obytné zástavbě. Celý úsek se nachází v intravilánu města Děčín, proto zde bude maximální povolená rychlost 50 km/h.
Silnice I/62 je nejvytíženější spojnicí měst Ústí nad Labem a Děčín. Nově zprovozněná přeložka má proto velký význam nejen pro uvedené meziměstské spojení, ale současně je také, společně se silnicí I/13, součástí mezinárodního silničního tahu E442, důležité spojnice regionálních center a průmyslových aglomerací Karlovarského, Ústeckého a Libereckého kraje.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva