„Paní ombudsmanka uvedla v rozhovoru pro Českou televizi, že považuje spolupráci s ČSSZ za vynikající a označila ji za jeden z nejlépe fungujících z úřadů v ČR. Jejích slov si vážím a cílem ČSSZ je, aby součinnost s kanceláří ombudsmanky byla i nadále příkladná. Údaje, které kancelář VOP prezentovala, vnímám v širších souvislostech. Množství zjištění označených jako pochybení se pohybuje na úrovni jedné setiny procenta z celkového počtu rozhodnutí ČSSZ,“ reagoval ústřední ředitel ČSSZ Jiří Biskup a upřesnil: „Tyto případy nejsou důsledkem systémové chyby a často se vyskytují v situacích, kdy oba úřady zastávají odlišné právní stanovisko. To je obvykle podrobováno nezávislému soudnímu přezkumu. Na základě něho pak může být případně korigována i správní praxe ČSSZ.“
Pokud občan projeví nesouhlas s rozhodnutím ČSSZ, má právo podat námitky, případně následně žalobu či kasační stížnost a dovolávat se svých práv.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva