Stavba byla vzhledem ke křížení plynovodů a jiným technickým opatřením velmi složitá na vlastní provádění a byla pod přísnou kontrolou postupu stavebních prací a dodržování harmonogramu.
V letošním roce byla provedena demolice pravého mostu, ochrana plynovodu, pilotové zakládání, stavba spodní stavby mostu, nosná konstrukce a římsa mostu, vozovkové souvrství, zábradlí, svodidla a dále rozšíření stávající D10 v úseku mezi přejezdy středního dělícího pásu.
V současné době již bylo povoleno předčasné užívání stavby. V následujících dnech budou probíhat ještě dokončovací práce na dopravním značení, režim dopravy však bude již 2+2 jízdní pruhy.
Fotografie ukazuje rozšířenou vozovku, která umožní v příštím roce, při rekonstrukci mostu v levém jízdním pásu, vedení dopravy v režimu 2+2 jízdní pruhy, díky čemuž bude odstraněn problém tvorby kolon v místě stavby.
Zhotovitelem stavby je SaM silnice a mosty a. s. Po dobu zimní přestávky nebudou v místě stavby dopravní omezení. Předpokládaný termín zahájení prací je na jaře příštího roku na základě vhodných klimatických podmínek.
Celková cena rekonstrukce je cca 39 milionů Kč bez DPH.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva