Po pádu skupiny Bohemia Energy na podzim 2021 si za svého nového dodavatele zvolilo ČEZ Prodej 350 tisíc jejích tehdejších zákazníků. Většina z nich využila nabídky fixovaných produktů na tři roky, které jim v průběhu letoška a začátkem příštího roku budou končit. Podle průzkumu agentury Ipsos je s ČEZ spokojeno 94 % z nich. Zároveň jsou velmi loajální: i přes blížící se konec fixace plánuje většina u svého současného dodavatele zůstat.
„Zákazníci, kteří k nám přešli z režimu dodavatele poslední instance na fixované smlouvy, si ověřili, že my se chováme férově a smluvní podmínky vždy dodržujeme. Dohodnuté ceníky jsme udrželi i během extrémních výkyvů během energetické krize, kdy se někteří dodavatelé snažili ze svých závazků pomocí různých kliček vyvázat. V prozákaznickém přístupu pokračujeme i nadále, kdy se snažíme pravidelně zlevňovat podle vývoje cen na trzích,“ uvedl generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva