Balíkovna, která zajišťuje logistické a balíkové služby, jako součást České pošty nemůže dále rozvíjet svůj potenciál v mantinelech státního podniku. Management České pošty plánuje pro tuto komerční část firmy najít strategického partnera, který bude moci Balíkovně vytvořit prostor pro další růst.
„Česká pošta je poskytovatelem především poštovních služeb pro občany, firmy a stát. Ze své podstaty není odborníkem na sofistikované transakce, jako je prodej části podniku. Vypsali jsme proto soutěž na poradce, který s výběrem strategického partnera Balíkovny pomůže. Z vícero kandidátů jsme vybrali společnost Roklen. Věřím, že výsledkem naší spolupráce bude úspěšný výběr partnera Balíkovny, ze kterého bude profitovat samotná logistická firma, její nový strategický partner a také Česká pošta,“ říká ředitel sdílených služeb České pošty Ondřej Škorpil.
„Jsme velmi potěšeni, že jsme byli v silné konkurenci vybráni jako transakční poradce pro výběr strategického partnera Balíkovny. Naším cílem je vést proces profesionálně, čitelně a transparentně, aby přilákal pozornost všech vhodných investorů a partnerů. Věříme, že tento přístup umožní České poště realizovat změny v čase a kvalitě, které pro svůj další rozvoj vyžaduje,“ doplňuje Jakub Burda, Managing Director Roklen Corporate Finance, poradenského oddělení skupiny Roklen.
Roklen je významná česká finanční skupina založená v roce 2014, mezi jejíž hlavní aktivity patří poskytování firemního poradenství v oblasti fúzí a akvizic, spotová konverze měn na portálu roklenfx.cz, provoz portálu roklen24.cz a služby obchodníka s cennými papíry.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva