Dosud tak bylo v jednotlivých krajích u nás oceněno již více než 1260 podnikatelů, a protože se tyto ceny setkaly se zájmem a ohlasem nejen na regionální, ale i celostátní úrovni, a protože jsme chtěli dát prostor i firmám, které se rozhodly inovovat a zavádět nové služby výhodné pro spotřebitele, rozhodli jsme se i my podmínky těchto cen upravit a letos jsme tak vyhlásili již podruhé Národní cenu českých spotřebitelů Spokojený zákazník - 2020, která umožňuje jednotlivé výsledky krajských cen porovnat a představit je tak široké veřejnosti ve více ucelené a souhrnné podobě.
Letošní Národní cena byla přitom vyhlášena 20. června 2020 a možnos tpodávat návrhy na ocenění měli spotřebitelé, zástupci měst a obcí, profesních komor i nejširšíveřejnost až do 15. srpna 2020, a záštitu a podporu jí znovu i letos poskytli hejtmané v Královéhradeckém, Jihočeském, Ústeckém, Jihomoravském a v Moravskoslezské mkraji.
Letošní ročník byl ovšem poznamenán pandemií COVID-19 a slavnostní předávání cen v Královéhradeckém, Jihočeském, Jihomoravském a v Moravskoslezském kraji muselo být z těchto důvodů odloženo. Přesto byly výsledky nejen v Ústeckém kraji (ZDE), ale i v Královéhradeckém (ZDE), Jihočeském (ZDE), Jihomoravském (ZDE) a v Moravskoslezském kraji (ZDE) díky posouzení a výběru navržených subjektů v odborných komisích vyhlášeny a dnes vám s laskavou podporou Ministerstva průmyslu a ochodu ČR můžeme přinést i celkové výsledky této ceny SČS.
Naši Národní cenu v roce 2020 získalo v 10 kategoriích celkem 72 firem, a to jak firem zavedených, tak i firem z řad drobných podnikatelů a rodinných firem, pro které je tato cen aivizitkou, že se o své zákazníky dokáží postarat i ve složité době a udržet si jejich přízeň. Některé z nich možná nabízí své služby a produkty přímo ve vašem okolí. Některé jejich provozovny jsou od vás vzdáleny jen kousek. Kolem některých možná jenom projíždíte. Podívejte se v přiloženém vyhlášení výsledků Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník a také ZDE, kdo toto ocenění a v jakých kategoriích v letošním roce získal.
V následujících letech se totiž budete moci se značkou a logem Spokojeného zákazníka setkávat i na dalších místech v ČR, a byla by škoda, ať už si potřebujte jen nechat něco opravit nebo si jen odpočinout či si něco pořídit, se u těchto firem nezastavit.
Všichni držitelé značky Spokojeného zákazníka totiž letos i vzhledem k mimořádně náročným podmínkám pro podnikání kvůli COVID-19 v ČR prokázali, že si to zaslouží.
Více informací najdete na našem rozcestníku ZDE a pochopitelně také na našich stránkách ZDE.
Vyhlášení výsledků Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník - 2020 ZDE.
Sdružení českých spotřebitelů, z. ú., (SČS) si klade za cíl hájit oprávněná práva a zájmy spotřebitelů v České republice a na vnitřním trhu EU ,přičemž vyzdvihuje především preventivní stránku jejich ochrany: „Jen poučený spotřebitel se dokáže účinně hájit.“ SČS přispívá ke kultivaci podnikatelského a konkurenčního prostředí a působí v řadě oblastí včetně standardizace, podpory kvality a bezpečnosti průmyslového zboží a potravin a služeb včetně služeb finančních.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva