Ze stavebních prací na vnějším plášti objektu je nutné zmínit zejména opravu a doplnění režného zdiva, náhradu původní střešní krytiny novou v odstínu modročerné s hladkým povrchem či úpravu povrchu schodů včetně doplnění chybějících částí umělým kamenem.
Náročným prvkem byla obnova výplní otvorů. „Při výměně oken a dveří jsme vycházeli z požadavků památkářů, okna i dveře jsou dřevěné, částečně nové a částečně repasované,“ říká náměstek generálního ředitele Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) pro správu majetku Tomáš Drmola. Pokud jde o úpravy uvnitř výpravní budovy, vyměnily se podlahové krytiny ve většině prostor, nové jsou obklady i dlažba na hygienickém zařízení. Nezapomnělo se ani na opravu omítek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva