„SŽDC je významná a sebevědomá státní organizace, v níž hraje důležitou roli lidský element tvořený tisícovkami zaměstnanců. Tuto skutečnost zosobňuje i logo, které právě začínáme používat. Je součástí zcela nové vizuální identity, kterou se budeme prezentovat široké veřejnosti. Oslovovat ji budeme i novým heslem, či jak se dnes moderně říká – claimem. Ten umožňuje pozitivně obsáhnout poslání naší organizace prostřednictvím jednoduché a zapamatovatelné slovní hříčky. SŽDC je prostě dobrá správa české železnice,“ říká generální ředitel SŽDC Jiří Svoboda.
O nové vizuální identitě rozhodla Správní rada SŽDC v dubnu 2016. Následně došlo k vyhlášení výběrového řízení na zpracování nejen nového loga, ale také celého vizuálního stylu. V konkurenci renomovaných designových společností zvítězilo studio Marvil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva