„Design a výroba trofeje pro vítěze této soutěže byly pro nás výzvou a zajímavou příležitostí. Sami se pohybujeme na tomto poli již několik let a prostřednictvím našeho Nadačního fondu Lasvit se snažíme pomáhat potřebným v Libereckém kraji. Jsme rádi za každou možnost, kdy lze propojit řemeslnou zručnost našich sklářů, unikátní design a dobrou věc. Křišťálová trofej z ručně foukaného skla pro neziskové organizace je tím nejlepším důkazem,“ říká ředitelka Nadačního fondu Lasvit Lenka Sálová.
„Společnost Lasvit společně s námi ocení soškou i reklamní a PR agentury, jakožto partnery neziskových organizací, bez kterých by mnohé kampaně nemohly vzniknout. Je to ocenění za jejich odborné zkušenosti a čas, který do projektů vložili,“ upřesňuje Věra Svobodová, ředitelka o. p. s. Neziskovky.cz.
„Letošní ročník je výjimečný také tím, že jsme získali partnery, kteří předají vítězům každé kategorie finanční šek. Mezi hlavní ceny soutěže patří i mediální prostor, který vítězům daruje společnost The Media. Vítězné organizace budou moci zadarmo vysílat svoje spoty v prostorách nemocnic, kde společnost The Media zajištuje televizní vysílání. Jsme rádi, že díky této možnosti se rozšíří povědomí o práci neziskových organizací,“ říká Věra Svobodová.
Počet přihlášených kampaní je ve srovnání s loňským ročníkem téměř dvojnásobný. Porota hodnotila 112 kampaní od 68 neziskových organizací z České a Slovenské republiky. Kampaně nominované odbornou porotou si může každý nejen prohlédnout na stránkách soutěže, ale pro svého vítěze v každé kategorii může hlasovat prostřednictvím on-line hlasování. Vítězové budou zveřejněni během slavnostního večera 20. listopadu v kině Ponrepo v Praze.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva