„Škoda Electric pro trolejbusy vyráběla elektrovýzbroj a zajišťovala kompletní montáž ve svém plzeňském podniku. V Plzni se také uskutečnila i část testování a homologačních prací. Hodnota kontraktu pro Škodu Electric se pohybovala na úrovni více než 400 milionů korun,“ říká Petr Kasenčák, vedoucí obchodního útvaru Škoda Electric.
Novinka pro Bolognu je osmnáctimetrový kloubový trolejbus na bázi karosérie Iveco Crealis Neo, který je vybaven optickým naváděcím systémem pro usnadnění ovládání vozu pří zajíždění do zastávek. V rámci tohoto projektu je unikátní premiéra dodávky diesel elektrického agregátu pro nezávislý pojezd splňující nejnovější emisní normy EURO 6. Toto zařízení o výkonu 100kW je součástí dodávky. Vozy také disponují klimatizaci salónu pro cestující.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva