Výrobní závod plzeňské Škody Electric postupně opouští dvacet nových vozidel určený pro tamní dopravní podnik. Firma pro trolejbusy vyrábí kompletní elektrovýzbroj a zajišťuje montáž a zkoušky vozidel.
„Dodávku elektrovýzbroje pro poslední kusy nových trolejbusů budeme dokončovat během června,“ říká projektový manažer Škody Electric Tomáš Cabadaj. V Rumunsku se Škodě Electric v posledních letech daří. Celkem bude v Rumunsku jezdit více než 170 trolejbusů s výzbrojí ze Škodovky. Vozidla již úspěšně jezdí v Kluži, Brašově, Temešváru, Galati nebo Baia Mare.
Cestující v Ploješti, kam míří poslední „rumunská“ dodávka Škodovky, se mohou těšit na maximální pohodlí. „Vozy jsou plně klimatizované, a to jak v prostoru pro cestující, tak v kabině řidiče,“ říká Tomáš Cabadaj a doplňuje: „Všechny nízkopodlažní trolejbusy samozřejmě nabízí bezbariérový přístup, disponují například i nástupní plošinou pro vozíčkáře, jsou vybaveny Wi-Fi, kamerovým systémem a dalšími zařízeními pro pohodlí cestujících. Snazší nástup a výstup pasažérů je usnadněn pomocí tzv. kneelingu, kdy se trolejbus nakloní až k hraně chodníku.“
Škoda Electric ze skupiny Škoda Transportation je největším evropským výrobcem trolejbusů. Za dobu existence trolejbusové výroby dodala na tuzemský i zahraniční trh více než 14,5 tisíce trolejbusů. České trolejbusy jezdí ve zhruba třiceti zemích světa – v Evropě, Asii a v severní Americe.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva