V nových prostorách (vstup do zákaznického centra je z ulice 8. pěšího pluku) si mohou zákazníci RWE vyřizovat veškeré záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Pobočka je snadno dostupná městskou hromadnou dopravou a je památováno i na řidiče, kteří pohodlně zaparkují před budovou. Pro zvýšení efektivity obsluhy mohou návštěvníci využívat výhod vyvolávacího systému či objednávání přes internet. Matkám s dětmi je v místě k dispozici dětský koutek. Prostory klientského centra jsou klimatizované a samozřejmostí je i bezbariérový vstup do budovy.
„Od roku 2009 naše kontaktní místa v rámci celé ČR postupně rekonstruujeme či stěhujeme. Síť našich poboček ale také rozšiřujeme, což je právě případ Frýdku-Místku. Reagovali jsme na velký zájem našich zákazníků a nové kontakní místo jsme se zde rozhodli otevřít především proto, aby bylo dostupné nejen pro frýdecko-místecké, ale také pro zákazníky z celého okolí v podhůří Beskyd. Snažíme se o odstranění bariér mezi obsluhou a zákazníkem, tak aby bylo patrné, že jsme svým zákazníkům blíže, jsme tu pro ně a uplatňujeme individuální přístup. Myslím, že se nám již podařilo vytvořit síť moderních a snadno dostupných zákaznických center v celé ČR,“ řekl Lumír Nováček, jednatel společnosti RWE Zákaznické služby.
Kromě 29 zákaznických center po celé ČR mohou zákazníci RWE využít řadu dalších pohodlných způsobů, jak vyřídit záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Zákaznická linka 840 11 33 55 je pro zákazníky k dispozici nonstop, stejně tak emailová adresa info@rwe.cz. Dovolat se do RWE lze i prostřednictvím internetové aplikace Skype. Na internetových stranách www.rwe.cz naleznou zákazníci přístup do bezplatné aplikace RWE ONLINE SERVIS, která umožňuje správu zákaznickéhoho účtu přes internet.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva