S blížící se nákupní prázdninovou sezónou plnou letních dovolených stále více značek nabízí slevové kódy na své vlastní produkty – na popularitě v tomto období stoupají zejména slevové kupony a kódy na sezónní oblečení a obuv, sportovní vybavení a kosmetiku. Podle odborníků z Promo-Codes využívá sezónní slevové nabídky v podobě promo kódů a digitálních kuponů každý druhý Čech.
Značky propagační kódy na své zboží nabízí prostřednictvím různých kanálů, ať už se jedná o rozesílání newsletteru a upozornění na sociálních sítích nebo uveřejnění slevových kódů přímo na hlavních stránkách e-shopu.
Slevové kódy jsou pro obchodníků druhou šancí, jak podnítit koupi

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva