S blížící se nákupní prázdninovou sezónou plnou letních dovolených stále více značek nabízí slevové kódy na své vlastní produkty – na popularitě v tomto období stoupají zejména slevové kupony a kódy na sezónní oblečení a obuv, sportovní vybavení a kosmetiku. Podle odborníků z Promo-Codes využívá sezónní slevové nabídky v podobě promo kódů a digitálních kuponů každý druhý Čech.
Značky propagační kódy na své zboží nabízí prostřednictvím různých kanálů, ať už se jedná o rozesílání newsletteru a upozornění na sociálních sítích nebo uveřejnění slevových kódů přímo na hlavních stránkách e-shopu.
Slevové kódy jsou pro obchodníků druhou šancí, jak podnítit koupi
Maloobchodníci mohou získat vše. Je to reklama, za kterou platí pouze na základě svých prodejů. Jedná se o nástroj, jehož prostřednictvím získávají prodejci druhou šanci přesvědčit zlákaného zákazníka. Největší slevy se týkají módy a obuvi, kosmetiky a dětských produktech, což jsou odvětví, kde je vysoká marže – jak uvádí průzkum provedený společností Promo-Codes.
To platí o to víc, že nákupní chování na internetu se výrazně změnilo. Čeští spotřebitelé jsou stále citlivější na ceny a systematicky porovnávají různé obchodníky. V době, kdy sedm z deseti nákupních košíků není dokončeno, jsou nabídky v podobě slevových kódů dobrým způsobem, jak vyvolat koupi, uvádí jeden z internetových prodejců. Přednosti promo kódů a online kuponů jsou dlouhodobé. Podle průzkumu společnosti Promo-Codes mají čtyři z pěti zákazníků na tyto značky pozitivní názor a pravděpodobně o nich řeknou svým známým.
Zákazníci díky promo kódu získají možnost nakoupit výhodněji
Podle výzkumu Promo-Codes si také 84 % Čechů myslí, že výrobek bez slevy se prodává za příliš vysokou cenu. A co víc, 9 z 10 českých spotřebitelů tvrdí, že jsou velmi spokojeni s výrobky, které kupují se slevou. „Tradiční výprodeje mají na prodej stále menší vliv. Tyto akce jsou pro každého, zatímco u kódů a kupónů existuje aspekt odměny, který lichotí“, analyzuje odborník z Promo-Codes. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé uvažují spíše v kategoriích značek než kanálů, lze nyní stále více kupónů stažených do chytrých telefonů použít v obchodě stejně jako v e-shopu.
Podle analytiků společnosti Promo-Codes se v průběhu roku zaměření českých spotřebitelů mění – zatímco v létě dominuje poptávka po již zmíněném sezónním oblečení a také cestovním vybavení, před vánoci a v zimě je to spíše elektronika a vybavení do domácnosti. Slevové kupony na kosmetiku a dětské zboží jsou pak vyhledávané během celého roku nehledě na sezónu. Populární jsou také slevové kódy a kupony na videohry, knihy a hračky. Jedním z vyhledávaných slevových kódů napříč prodejními kategoriemi je také kód na dopravu zdarma.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva