Společnost Aastra nabízí bezdrátové telefony s HD zvukem

18.02.2013 11:08 | Zprávy

polečnost Aastra, lídr na trhu profesionálních DECT telefonů a vedoucí poskytovatel podnikových komunikací na českém trhu v posledních 2 letech, uvádí jako první na trh podnikové bezdrátové (DECT) telefony se zvukovou kvalitou HD (High Definition).

Společnost Aastra nabízí bezdrátové telefony s HD zvukem
Foto: Aastra
Popisek: Aastra

Nová verze technologie Aastra SIP-DECT 3.1 využívá výhod standardu CAT-iq (Cordless Advanced Technology – internet and quality) zavedeného organizací DECT Forum pro IP a hlasové služby určeného pro novou generaci bezdrátových sítí (včetně hlasového přenosu v HD). Aastra tímto krokem rozšiřuje trh podnikových DECT telefonů a stává se prvním dodavatelem zařízení s HD zvukem pro mobilní pracovníky.

Vedle řešení SIP-DECT 3.1 uvádí Aastra na trh nové bezdrátové telefony a sadu základových stanic s certifikací CAT-iq 1.0, která mobilním pracovníkům zajišťuje čistý zvuk v HD kvalitě.

S technologií ve verzi SIP-DECT 3.1 přichází Aastra s několika prvenstvími:

  • První podnikové DECT telefony s certifikací CAT-iq pro zajištění audio kvality v HD
  • První nabídka páteřní DECT sítě postavená na technologii fast Gigabit Ethernet pro integraci s nejnovější generací IP sítí
  • První nabídka uceleného řešení typu CAT-iq určeného pro podnikové DECT telefony
  • Aastra jako jediná na trhu poskytuje kombinovanou základovou stanici standardu DECT/WLAN-n.

Nová verze staví na současných silných stránkách technologie SIP-DECT: na efektivních nákladech, jednoduchém nasazení a vysoce škálovatelném vnitropodnikovém řešení mobility pro podniky všech velikostí, včetně společností s množstvím poboček. Je ideální pro vertikální sektory typu zdravotnictví, maloobchodu či hospitality, kde mobilita představuje klíčový požadavek.

„Stále více lidí má v současné době zkušenosti s používáním IP telefonů se zvukem v HD kvalitě. Opravdu si cení prvotřídní kvality zvuku, obzvláště při vedení zahraničních hovorů či při konferenčních hovorech,“ říká Henning Gmerek, globální manažer pro infrastrukturu a bezdrátové terminály ve společnosti Aastra. „Díky řešení Aastra SIP-DECT verze 3.1 mohou nyní mobilní pracovníci využívat výhod vysoce kvalitního zvuku, i když se různě pohybují po firmě.“

„Vzhledem k tomu, že kvalita zvuku a zajištění bezpečnosti jsou dvě hlavní složky, které IT manažeři při výběru řešení podnikové mobility poptávají, představuje technologie DECT jasného vítěze,“ říká Francisco Rizzo, analytik z divize unified communication a spolupráce v poradenské společnosti Frost & Sullivan. „Díky využívání vyhrazené frekvence zajišťují DECT telefony prvotřídní zvukovou kvalitu a zabezpečení na rozdíl od zařízení VoWLAN. K rozšíření DECT technologie napomáhají nízké celkové náklady (včetně pořízení telefonů, implementace a údržby) ve srovnání s jinými bezdrátovými řešeními.“

Nový bezdrátový telefon Aastra 650c DECT poskytuje možnosti širokopásmového zvuku. Podporuje bezdrátovou technologii bluetooth a má obrazovku odolnou proti poškrábání obzvlášť vhodnou do průmyslových prostředí. Aastra 650c je kompatibilní s technologií Aastra SIP-DECT a jejími funkcemi, jako je lokalizace, posílání a přijímání zpráv a poplach.

Za své řešení SIP-DECT obdržela Aastra ocenění od německé specializované publikace funkschau. Čtenáři časopisu zvolili Aastra SIP-DECT jako nejoblíbenější DECT produkt určený pro profesionální uživatele.

O společnosti

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Zuzana Ožanová byl položen dotaz

náměstci

Dobrý den, nemyslíte, že není problém jen v počtu náměstků, ale celkově? Nač potřebujeme tolik ministrů, ale třeba i zákonodárců? Já myslím, že kdyby jich bylo třeba o 1/3 míň, klidně i o polovinu, nic by se nestalo. A vůbec nač je třeba tolik úředníků, poradců a bůh ví koho ještě? Není tohle cesta,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Stát dá zaměstnavatelům prostor více investovat do zdravotní prevence

16:25 Hospodářská komora: Stát dá zaměstnavatelům prostor více investovat do zdravotní prevence

Hospodářská komora ČR vítá navýšení daňového limitu pro zaměstnanecké zdravotní benefity, které umož…