Kaumy v minulém roce dosáhla obratu 181 milionu korun a má jednu z nejširší nabídky zdravých potravin na českém a slovenském trhu. V roce svého třicátého výročí přinese novinky v rámci brandingu a chystaných nových produktů. „Rozhodli jsme se vytvořit kompletně novou prezentaci firmy i významně rozšířit produktové portfolio. Chystáme uvést na trh řadu zajímavých novinek,“ říká brand manažerka firmy Kaumy Monika Vokřínková, která má od letošního roku na starosti marketing a rozvoj značky.
Klíčovým produktem firmy je čekankový sirup, který je jedničkou na trhu v kategorii alternativních sladidel. Čekankový originál je Low Carb sladidlo vyrobené unikátní patentovanou metodou z kořene čekanky. Vyniká mimořádně vysokým obsahem prospěšné vlákniny a glykemickým indexem menším než 5. Obsahuje až o 95 % méně cukru a 45 % méně kalorií ve srovnání s jinými přírodními sladidly. Už na jaře společnost uvede na trh nové flapjacky v několika příchutích, jejichž složení obsahuje také extrakt z kořene čekanky, který nahrazuje cukr či med. „Naším ikonickým produktem je Čekankový Originál, tedy sirup z kořene čekanky, který má celou škálu zdravotních benefitů. Nyní se ale zaměřujeme i na další nové produkty obsahující čekankový extrakt a troufám si říct, že flapjacky si rychle získají oblibu zákazníků,“ dodává Monika Vokřínková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva