Dokazují to i statistiky. Z hlediska objemu uložených prostředků je stavební spoření druhým nejoblíbenějším produktem na tuzemském trhu (16 %). Lidé na stavebku oceňují hlavně jeho jednoduchost, atraktivní státní příspěvek a stabilní výnos.
Běžné účty slouží většině Čechů zpravidla jen pro administraci příchozích a odchozích plateb bez větší přidané hodnoty. Pokud se ale domácnosti rozhodnou cíleně a aktivně spořit, pak je jasnou volbou právě stavební spoření. „Tento produkt je oblíbený také díky své dlouholeté tradici. Jako jeden z prvních naučil Čechy spořit. Dnes má stavební spoření každý druhý občan,“ říká Rostislav Trávníček, ředitel komunikace Českomoravské stavební spořitelny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva