Nejvyšší poptávce se těší zahrádkové jedničky- ikonický Šerák, Holba Kvasničák a ochucená Holba Brusinka. Začaly prázdniny a Jeseníky už tradičně patří k nejvíce navštěvovaným horám u nás. Holba se stala jejich symbolem a ochutnat ji chce každý turista. Jen v červnu se sudové Holby prodalo téměř 20 tisíc hl.
Roční prodeje sudového piva se pohybují okolo 180 tisíc hl a to je více než polovina z celkového výstavu pivovaru. Holba si vede výborně nejen v sudech, kde jde proti narůstajícímu trendu konzumace lahvového piva doma. „Pití piva u nás bylo vždy společenskou záležitostí a lahev u televize může jen stěží nahradit posezení s kamarády ve stylové hospůdce. U dobrého piva je radost posedět. Kromě toho např. v menších vesnicích mají i dnes pohostinství nejen roli společenskou, ale také informativní. Přece jen je zábavnější posezení s kamarády než s tabletem “ říká Vladimír Zíka, ředitel hanušovického pivovaru. Stejný názor mají i provozovatelé restaurací a kaváren v zahraničí, kde se stále častěji objevují cedulky s nápisy „wi-fi nemáme, bavte se spolu“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva