Obchod, který se nachází v rušném Obchodním centru Letňany, je ukázkou trendů a inovací v maloobchodě. Modernizovaný hypermarket je rovněž příkladem strategie Tesco využívat prostor velkých obchodů tak, aby byl pro zákazníky co nejlákavějším místem k nakupování.
Nová generace nakupování
Modernizace hypermarketu Tesco byla realizována s důrazem na oddělení čerstvých potravin, nové uspořádání nepotravinového zboží, širokou nabídku módní značky F&F a možnost propojit nakupování v obchodě s objednávkami přes internet. „Zákazníci mění svůj způsob nakupování a naším úkolem je jejich potřebám a přáním vyjít vstříc,“ komentuje nový přístup David Morris, generální ředitel Tesco ČR a dodává: “Letňany nabízí pro každého něco: rodiny mohou trávit čas společně nejen při nakupování, ale i při společném jídle, děti si mohou užít herních částí obchodu, nakupující se mohou občerstvit při dobré kávě.
Zákazníci, kteří hledají něco výjimečného, si nyní mohou nechat připravit koláče dle své chuti přímo v naší cukrárně, uvázat kytici v našem květinářství či se inspirovat módními trendy v nově uspořádaném F&F butiku.“
V Letňanech rovněž Tesco spustí začátkem prosince službu „Click & Collect“. Objednávky uskutečněné přes internet si budou moci zákazníci pohodlně vyzvednout na výdejním místě obchodu u čerpací stanice Tesco. „Jsem hrdý na to, že právě Letňany jsou v čele invoací a změn uzpůsobených dle přání našich zákazníků. Rovněž tak jsem vděčný všem svým kolegům z celé společnosti, kteří se podíleli na přeměně obchodu v opravdový hypermarket budoucnosti,“ uzavírá David Morris.
Modernizace stávajících obchodů
Tesco v České republice vychází vstříc přáním zákazníků a inovuje stávající obchody. V první polovině tohoto fiskálního roku společnost upravila a vylepšila oddělení s čerstvými potravinami v téměř třech desítkách obchodů různých velikostí. Velký rozvoj zaznamenala služba Potraviny online, kterou Tesco v letošním roce rozšířilo na Liberecko, Plzeňsko, Břeclavsko a Hodonínsko a je tak dostupná již více než čtyřem milionům Čechů. Módní značka F&F je nyní k dostání nově ve 25 malých obchodech a oddělení oblečení prošlo modernizací v celkem sedmi velkých obchodech - hypermarketech. Dalším vylepšením postupně prochází i oddělení Home & Elektro ve čtrnácti hypermarketech. V loňském roce Tesco uvedlo na trh služby virtuálního mobilního operátora Tesco Mobile a v posledních měsících tato služba dosáhla milníku 200 tisíc zákazníků.
Klíčové novinky modernizace hypermarketu Tesco v Letňanech:
- Hypermarket Tesco v Letňanech má nyní tři vchody: jeden přímo do oddělení čerstvých potravin pro rychlejší nákupy, jeden hlavní vchod a jeden vchod od oddělení oděvů.
- Nové oddělení čerstvých potravin s přehlednějším vystavením ovoce a zeleniny, pultovým zbožím s ochutnávkami lahůdek, sýrů a uzenin. Oddělení mražených potravin nabízí padesát druhů ovoce, zeleniny a dalších potravin, které si zákazníci mohou koupit na váhu v takovém množství, jenž potřebují.
- Řada nových prodejních míst, včetně prvního in-store květinářství či Tesco cukrárny, která nabízí zákazníkům koláče připravené na základě jejich individuálních přání.
- Nové oddělení rychlého občerstvení, kde si návštěvníci mohou vychutnat teplé pokrmy, pekařské a cukrářské výrobky a kávu.
- Průkopnicky designové F&F oddělení s vlastním samostatným vchodem přímo z hypermarketu.
- Inovativní uspřádaní nepotravinového zboží se samostatným oddělením elektra a produktů z oblasti mobilních telefonů, nové koncepce oddělení pro domácnost, vaření a stolování.
- V interaktivním oddělení hraček si děti mohou posedět, tvořit a hrát s vystavenými produkty, stavět svůj svět z Lega či si zahrát fotbal.
- Speciální prostor komunitního centra, svého druhu první ve střední Evropě, který bude zdarma možné využít k řadě seminářů, kurzů a setkání místních organizací či spolků.
Technologické inovace obchodního centra v Letňanech zlepšující pohodlí zákazníků:
- Prostor pro relaxaci uzpůsobený pro použití notebooků, chytrých telefonů či tabletů.
- Modernizace podlah a instalace ekologicky efektivního a pro zákazníky příjemnějšího osvětlení.
- Dotykové obrazovky, kde si zákazníci mohou jednoduše najít informace o produktech (složení, výživové hodnoty, alergeny, cena, původ) a rovněž poskytnout zpětnou vazbu či objednat zboží v rámci služby Potraviny on-line nebo Click & Collect.
- Na speciálním digitálním totemu najdou návštěvníci informace o akcích, výhodách Clubcard a další aktuální novinky.
- Upravený počet pokladen odráží preference a rostoucí popularitu samoobslužných pokladen, které jsou nově umístěny i u vchodu do oddělení rychlého nákupu, takže již nemusí využívat pokladny v hlavní části obchodu.
Modernizace obchodního centra Letňany byla realizována architektonickou kanceláří Chapman Taylor, která rovněž navrhla jeho původní podobu. Více informací o Tesco Letňany je k dispozici na http://www.itesco.cz/cs/obchody-tesco/hypermarket-praha-letnany/.
O společnosti Tesco Stores ČR
Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 19 čerpacích stanic a 7 obchodních center.
V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a letos také na Liberecku, Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku.
V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v anketě MasterCard Obchodník roku.
Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva