„Na začátku úvah o tom, kde a jak se pojistit by mělo být ujasnění si vlastních představ a plánů o dovolené. Kam a s kým pojedete a jaké zaměření budou volné dny mít,“ vysvětluje tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová. Je jasné, že jiné služby bude požadovat rodina s malými dětmi, která vyrazí k moři na pobytový zájezd, a jiný okruh případných pojistných událostí bude hledat dvojice, která má v plánu zdolávat vysokohorské túry. Česká průmyslová zdravotní pojišťovna má připravené balíčky služeb pro různé příležitosti tak, aby uspokojila každého zájemce o cestovní pojištění.
Storno zájezdu: Na poslední chvíli nemůžu odjet
Nemoc, úraz, závažná událost v rodině, živelní katastrofa. V takových případech je dovolená až na posledním místě toho, co budeme řešit. Co dělat, když máme zájezd koupený několik měsíců dopředu? „Pokud si klient při zaplacení zájezdu u poskytovatele zároveň zaplatí i pojištění Storno zájezdu, hradíme v takovém případě 80 % částky ze stornopoplatků až do pojistného limitu 30 000 korun na každou pojištěnou osobu (14 dní před počátkem cesty hradíme 50 % částky ze stornopoplatků). Stornopoplatky se vztahují nejen na samotné zájezdy, ale i na letenky, jízdenky a ubytování,“ říká Elenka Mazurová z ČPZP. „Důvody, kdy dochází k vyúčtování stornopoplatku, jsou akutní onemocnění, úraz nebo smrt pojištěného, zdravotní komplikace v důsledku těhotenství do 32. týdne včetně, akutní onemocnění, úraz nebo úmrtí osoby blízké, zničení, poškození nebo ztráta majetku pojištěného živelní událostí velkého rozsahu, živelní událost v cílovém místě cesty,“ vypočítává Elenka Mazurová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva