Již od svého založení usilovala společnost UPC DTH o nejlepší možnou péči o zákazníky, což dokládá prestižní ocenění, které její oddělení zákaznických služeb získalo (toto oddělení provozuje UPC ve spolupráci se svými partnery). Abychom poskytli našim současným i budoucím klientům více možností, jak se spojit s oddělením zákaznických služeb, a abychom zlepšili jeho celkovou dostupnost, přichází UPC DTH s novými způsoby komunikace, které doplní standardní telefonickou podporu. Můžete nám nyní zdarma zavolat pomocí programu Skype™ (najdete nás pod jménem „freesat.ceskarepublika“) nebo pomocí funkce „zavolej zpět“ požádat, abychom se Vám ozvali. V rámci zkvalitňování služeb jsme také všem zákazníkům zpřístupnili naši stránku na Facebooku (http://www.facebook.com/freeSATtvCZ), kde se dozvíte nejrůznější novinky.
Naši klienti jistě uvítají rozšíření možností kontaktu o Skype™ a Facebook, které je zatím naší poslední inovací. Komunikaci se zákazníkem se samozřejmě budeme věnovat i v budoucnu a v následujících měsících chystáme další novinky.
Tunde Hubina, ředitelka oddělení zákaznických služeb společnosti UPC DTH S.à r.l., řekla: „Věříme, že právě přátelské chování k zákazníkovi je důvodem, proč klienti mají zájem o naše služby, doporučují nás ostatním a zůstávají nám věrní. Na poskytované služby jsme hrdí a budeme se snažit, aby péče o zákazníka byla v UPC DTH vždy přátelská a vstřícná.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva