Nejpravdivější informace o uprchlické krizi mezi českými televizními stanicemi podle 32 % dotázaných, z celkového počtu 1088 respondentů, nabízí hlavní zpravodajská relace FTV Prima (TV Nova 26 %, ČT 19 %). „V našich zprávách i diskusní Partii reflektujeme zájmy diváků. Posloucháme jejich názory a ptáme se za ně na to, co je zajímá a s čím jim můžeme pomoci. Zpravodajství je informační služba a my k ní přistupujeme zodpovědně a s vědomím, že děláme maximum pro vyvážené informování. Téma migrační krize je velice citlivé, doslova rozděluje společnost. O to víc je při naší práci důležité nepodléhat emocím či nějakým tlakům,“ říká Jitka Obzinová, ředitelka zpravodajství FTV Prima.
O přízni svých diváku se televize Prima aktuálně přesvědčuje také v rámci třetího ročníku roadshow Prima jede... za vámi, kterou o víkendu odstartovala v Liberci. Zpravodajský kamion čeká letos celkem deset zastávek napříč celou republikou a už první potvrdila jeho oblíbenost z předešlých ročníků. Za „svou“ Primou přišlo mnoho diváků podělit se s názorem i jen říct, co se jim na zpravodajství líbí, nebo naopak. „Nezávislý průzkum agentury Phoenix de facto potvrdil to, co teď slyšíme od našich diváků, se kterými se potkáváme živě na náměstích. Vyjádření podpory a poděkování, že v našem zpravodajství nasloucháme jejich postojům a názorům, je pro nás známkou, že naši práci děláme dobře. Rozhodně v tom budeme dál pokračovat,“ uvádí Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.
Průzkum „Migrační krize a zdroje informací“ agentury Phoenix research on-line ukázal, že téma uprchlické krize zajímá 75 % oslovených respondentů, z nichž ti, kteří čerpají informace z českých médií, uvádí jako hlavní zdroj informací televizi (44 %) a internet (40 %).
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva