„Chceme, aby měl náš zákazník s vyřizováním svých přání co nejméně starostí. Máme proto tu nejširší síť, která čítá 77 poboček a je lidem k dispozici po celé republice. Na druhou stranu stále více zákazníků preferuje řešit své požadavky z pohodlí domova: pro ty máme webovou a mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Devadesát tři procent zákazníků hodnotí servis naší obsluhy známkou za jedna, což je o dva procentní body lépe než před rokem. Naším cílem je tuto spokojenost dále zlepšovat.“
Do sítě 77 poboček ČEZ Prodej loni dorazilo 827 640 zákazníků. Nejvytíženějšími zákaznickými centry byly Ostrava, Plzeň, Hradec Králové a Praha.
„Zákaznická centra po celé republice nyní předěláváme podle požadavků samotných zákazníků. Nová centra jsou pohodlnější i hezčí na pohled. Tam, kde to bylo potřeba, jsme se také přestěhovali na lepší adresy. Pro zákazníky s dětmi máme k dispozici dětské koutky, kde se zabaví,“ říká Michal Kovařík, ředitel pro prodej a obsluhu v ČEZ Prodej.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva