„Nedostát smluvním závazkům vůči jakémukoliv obchodnímu partnerovi nepatří k našemu modelu podnikání,“ uvedl Karel Štein, generální ředitel VOZP. Marketingové aktivity VOZP realizovaly zprostředkovatelské společnosti, kterým pojišťovna veškeré faktury řádně uhradila. „O smluvních vztazích zprostředkovatelů s umělci nemám žádné informace,“ dodal.
K marketingovým aktivitám pojišťovna nucena přistoupit po té, co Ministerstvo zdravotnictví v roce 2014 pojišťovnám zakázalo náborové akce. Rozvoj kmene pojištěnců tak musely pojišťovny zajišťovat jiným způsobem. VOZP proto využila nabídek zprostředkovatelů (Napapi s.r.o., Distract s.r.o., Live image s.r.o., Grand holding s.r.o.,Road Club s.r.o., Podještědský FC Český Dub, Bishop investment).
Tato smyšlená kauza podle Šteina VOZP významným způsobem poškozuje renomé této významné zdravotní pojišťovny v České republice. Podle jeho názoru mají tyto zkreslené informace potenciál značně narušit důvěru pojištěnců a tím poškodit VOZP na českém trhu zdravotního pojištění.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva