- Výsledky soutěže Volkswagen Service Quality Award 2012 byly vyhlášeny v Drážďanech
- České barvy reprezentovaly servisy Volkswagen ze Znojma a Tábora
Za Českou republiku byly v roce 2012 vyznamenány servisy společností Intermobil, s.r.o., Znojmo (zastoupena vedoucím servisu Janem Komárkem), a CB Auto a.s., Tábor (zastoupena vedoucím servisu Daliborem Kosíkem). Obě společnosti se tak postavily do čela skupiny autorizovaných servisů značky Volkswagen, které prokazatelně poskytovaly ve sledovaném období českým zákazníkům nejlepší servisní služby. Četnost opakovaných oprav patří v těchto servisech mezi nejnižší v celé zemi, což se přímo odráží v nejvyšší míře spokojenosti zákazníků.
Ocenění Volkswagen Service Quality Award je každoročně udělováno 100 nejlepším servisním podnikům z Evropy, Ruska a Turecka, které v uplynulých 12 měsících dosáhly nejlepších výsledků v kritériích kvality servisu a loajality zákazníků. V letošním ročníku zaznamenal mimořádný úspěch maďarský partner Volkswagen Csermely és Tsa. Kft. z Balatonfüredu, který získal ocenění Volkswagen Service Quality Award již počtvrté za sebou. A potřetí během pětileté historie soutěže se mezi nejlepší zařadilo také několik servisních podniků z Německa, Rakouska, Dánska a Slovinska.
"Výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků ukazují, že kvalitu servisu průběžně zvyšujeme. Všechny vyznamenané podniky kromě toho vynikají důslednou orientací na zákazníky a osobním nasazením zaměstnanců," říká Peter Berggren, vedoucí poprodejních služeb pro evropské trhy značky Volkswagen, který při předávání cen zdůraznil vysokou angažovanost účastníků.
Vyvrcholením pátého ročníku byl tradičně slavnostní galavečer, který se letos uskutečnil v Drážďanech. Pro všechny účastníky byl navíc během třídenní akce připraven bohatý doprovodný program, jehož součástí byla exkluzivní prohlídka Skleněné továrny v saské metropoli a "Driving Experience" na Lausitzringu za volantem sportovního modelu Golf R, elektricky poháněné verze Golfu i terénního Touaregu.
Volkswagen uděluje prestižní ocenění Volkswagen Service Quality Award stovce nejlepších servisních partnerů z celé Evropy od roku 2008. Kvalita servisu totiž patří mezi nejdůležitější faktory úspěchu na automobilovém trhu, protože rozhodujícím způsobem formuje spokojenost a následně i loajalitu zákazníků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva