S prvním adventem se tak vrací sváteční speciál, který je nejprodávanějším speciálem pivovaru Zubr. „Zubr Maxxim zařazujeme v předvánočním období do nabídky již sedmým rokem. Je potvrzením, že poptávka po pivních speciálech roste, a to obzvláště v období podzimu a zimy, kdy lidé dávají přednost silnějším pivům,“ říká Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru Zubr, který tak potvrzuje, že právě stoupající zájem o méně tradiční a silnější piva je jedním z hlavních spotřebitelských trendů na pivním trhu v posledních letech.
V čem spočívá tajemství úspěchu piva Zubr Maxxim prozradila sládková pivovaru Zubr Nataša Rousková: „Maxxim se připravuje klasickým způsobem za použití kvalitních českých surovin a pivovarských kvasnic. Při jeho výrobě se vychází ze staré receptury, díky které Maxxim vyniká typickým aroma, sytější barvou a vyšší hořkostí. V ležáckém sklepě pak pivo zraje celých 90 dní, proto s jeho výrobou začínáme již v létě, aby již se začátkem adventu bylo na čepu."

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva