Především pro obsluhu zákazníků končících dodavatelů energií, kteří nemají přístup k internetu, a proto nemohou podepsat smlouvu online, posiluje Česká pošta obsluhu na vybraných partnerských pobočkách ČEZ Prodej. Výrazně rychleji, než v uplynulých týdnech vyřídí také lidé svůj přechod k novému dodavateli i v síti 24 poboček ČEZ a zhruba 60 pobočkách partnerů. ČEZ Prodej provozuje i speciální bezplatnou DPI linku 800 111 700 určenou výhradně pro ty, jejichž dodavatel ukončil činnost.
„Už více než jeden měsíc jako dodavatel poslední instance garantujeme bezpečné dodávky elektřiny pro stovky tisíc zákazníků končící konkurence a současně zajišťujeme jejich postupný přechod na jeden ze standardních produktů ČEZ Prodej. Díky enormnímu nasazení pracovníků našich zákaznických center i call center a neustálému navyšování kapacit se podařilo zvládnout nápor prvních týdnů, přesto hledáme i další cesty, jak urychlit obsluhu tisíců lidí denně. Oceňujeme proto, že v této situaci se mohou zákazníci obrátit také na vybrané pobočky České pošty a na další naše partnery po celé České republice. Další možností je pak dedikovaná linka 800 111 700, která je určená speciálně pro zákazníky v DPI,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.
„Strategickou spolupráci s ČEZ chápeme jako partnerství pro každé počasí. Pokud klienti potřebují rychlou pomoc, mohou se obrátit na kontaktní místa na vybraných poštách. Bez ohledu na současný stav trhu s energiemi pokračujeme v dlouhodobém projektu rozšířit naše pobočky o místa, kde si zákazníci vyřídí také své běžné záležitosti spojené s energiemi,“ uvedl generální ředitel České pošty Roman Knap.
ČEZ také postupně snižuje čekací doby na jednotlivých pobočkách. V současné době na většině z nich nepřesáhne 15 minut, na řadě míst je to pod 10 minut. Zároveň je zákazníkům každý den od 7 do 20 hodin k dispozici také speciální méně vytížená telefonní linka 800 111 700, kde vyškolení operátoři provedou zájemce krok za krokem celým procesem uzavření nové smlouvy. Tu pak zašlou k elektronickému podpisu e-mailem nebo klasicky korespondenčně. Vše je vyřízeno do 10 minut.
Pobočky České pošty, kde zákazníci vyřeší přechod z DPI:
Zákaznická centra ČEZ:
I když mají nyní lidé pro přechod z režimu DPI k dispozici další možnosti pro osobní vyřízení přechodu, zůstává stále nejrychlejší cestou směrem k novým standardním dodavatelům formulář na http://cez.cz/dpiprevod s automatickým převodem. Formulář funguje jak pro elektřinu, tak i pro plyn.
Co je dodavatel poslední instance?
Nástroj představující krátkodobý nouzový režim (max. 6 měsíců), který poskytuje zákazníkovi dostatek času najít si nového dodavatele bez rizika ztráty dodávek energií.
Proč k přechodu na standardní ceníky používat online formulář na webu http://cez.cz/dpiprevod?
Formulář je zcela intuitivní, stačí pouze zadat osobní a kontaktní údaje a EAN nebo EIC (18místné, resp. 16místné identifikační číslo odběrného místa, které najde zákazník ve smlouvě nebo na faktuře původního obchodníka, případně v dopise o zahájení dodávky elektřiny dodavatelem poslední instance). Pak už odběratel automaticky přechází do standardních ceníků. Lhůta nutná k přechodu je přibližně 15 pracovních dnů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva