„Ve spojitosti s 20. výročím České republiky bychom rádi našim posluchačům připomněli příběhy, které přinášeli naši redaktoři za posledních 20 let. Zároveň jsme chtěli zvýšit jejich podvědomí o historii České republiky a to právě ve spojitosti s těmito příběhy, které neodmyslitelně patří ke „zlaté“ historii České republiky“, řekl Jan Pokorný, šéfredaktor Radiožurnálu.
Soutěž bude probíhat formou vědomostních otázek, vztahujících se ke „zlatým“ momentům České republiky, které budou pokládat hosté Radiožurnálu. 4 soutěžní kola určí semifinalisty, kteří se utkají ve velkém finále, které bude v rozhlasovém studiu za účasti publika a soutěžících. V přímém přenosu se tak posluchači dozvědí, jak soutěž dopadla.
Soutěž probíhá ve spolupráci s agenturou Nydrle Digital s.r.o., která vytvořila celkový koncept a mechaniku. Není to jen jednoduchá soutěž s lákavou výhrou na konci, ale atraktivní formou připomíná zaznamenáníhodné okamžiky historie České republiky. Upozorní na okamžiky, které můžeme nazývat "zlatými" a na české osobnosti, které se prosadily ve světě. Abychom dokázali posluchačům Radiožurnálu, i když se to na první pohled nezdá, že zlaté okamžiky, které tvoří hodnoty našeho státu, se mohou objevovat každý den a je jen na nás, jestli je chceme vidět a být na ně hrdí, nebo ne.
Pro ty, kteří se nejlépe orientují ve významných milnících a úspěších naší vlasti za posledních dvaceti let, čeká na konci soutěže několik hodnotných cen. Kromě hlavní výhry zlaté cihly čekají na další umístěné v soutěži vůz Ford, dovolená pro dva a další zajímavé ceny.
Vizuály, na kterých je hlavní cena soutěže - zlatá cihla - složená ze zlatých okamžiků historie Českého státu, se objeví v outdooru, dále bude kampaň doplněna spoty a sponzorskými vzkazy v České televizi a na TV Barrandov. TV kampaň doplní vizuály v printových a internetových médií. Další aktivní podporou bude internetová reklama, dále sociální sítě a YouTube.
Více informací se dozvíte na www.zlatemomenty.cz, kde budou pravidelně zveřejňovány otázky k tématům a články ke „zlatým momentům“ České republiky. Dále je vytvořena facebooková aplikace, do které budou moci posluchači vkládat svůj vlastní „zlatý moment“.
Soutěž potrvá od 26.11. do 23.12. 2012.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas