V říjnové zprávě Světové zdravotnické organizace (WHO) se píše, že děti jsou i nadále vystaveny obchodním sdělením, která propagují potraviny s vysokým obsahem tuků, soli a cukru, zatímco dětská obezita je jedním z velkých problémů současnosti. Děti snadno podléhají reklamám a ovlivněni jsou i dospívající, jen v menší míře.
Před problémem varovaly již předešlé zprávy organizace a v roce 2010 byla schválena doporučení, jejichž uvedení do praxe evropských zemí stále pokulhává. Jen 29 z 53 států našeho kontinentu přijalo jistá opatření. Ani ta nebyla dostatečně důsledná a účinná. Jedním z důvodů je i síla lobbyingu výrobců potravin.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva