„Občané Evropské unie jsou tradičně zvyklí sledovat politiku a společenskou debatu ve svých členských státech. Nejinak je tomu i v České republice. Jejich pozornosti by však neměla unikat ani politika tvořená na evropské úrovni, protože ta je z hlediska strategického mnohem významnější než tuzemská debata. Tímto způsobem je potřeba číst i dokument Evropské komise s názvem Digitální kompas do roku 2030: evropská cesta k digitální dekádě,“ vysvětluje Eduarda Hekšová, ředitelka spotřebitelské organizace dTest.
Jaké jsou cíle Digitálního kompasu Evropské komise ve vztahu ke spotřebitelům? Jsou stanoveny hned čtyři hlavní cíle:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva