„Vnímáme to jako velkou výzvu a závazek vůči našim zákazníkům a samozřejmě i společnosti RSA, ale také jako potvrzení našeho dlouhodobého dominantního postavení na trhu bezpečnosti,“ uvedl Jan Rulíšek, obchodní ředitel AEC. „Disponujeme širokým a zkušeným týmem technických specialistů, kteří zajišťují veškeré fáze dodávky projektů včetně technické podpory našim zákazníkům s využitím nejmodernějších technologií i pro nejnáročnější řešení a požadavky klientů.“
Od loňského října společnost AEC poskytuje pro své zákazníky veškerou servisní podporu pro řešení enVision od společnosti RSA a to v režimu 24/7 přes vlastní helpdeskový systém. Tuto podporu zajišťuje tým technických specialistů, kteří jsou na tento produkt certifikovaní a mají za sebou řadu úspěšných implementací. Nespornou výhodou se ukázala podpora v češtině, čímž odpadla dosavadní nutnost zadávání servisních požadavků do helpdeskového systému společnosti RSA v cizím jazyce. Veškerou podporu v České republice zajišťuje přímo společnost AEC.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva