Nealkoholické pivo tvoří asi 3 % českého pivního trhu. Zkušenosti z jiných evropských zemí ukazují, že by mohl být podíl v příštích let dvojnásobný, jako například ve Španělsku.
Příležitost pro další rozvoj segmentu trhu nealkoholického piva spatřuje marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie především v dalším rozšíření nabídky chuťových variant těchto piv a v umění je nabídnout při správných příležitostech ke konzumaci. „Český trh s nealkoholickým pivem v minulých létech výrazně rostl, nyní však potřebuje nový impuls. Jsme přesvědčeni, že pokud nabídneme správné chuťové varianty vhodným způsobem dospělým spotřebitelům, žijícím zdravým aktivním způsobem, při jejich oblíbených aktivitách, ať už se jedná o cyklistiku, on-line bruslení, turistiku anebo při pracovních obědech, spotřeba nealkoholického piva poroste.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva