„Čau lidi. Poprvé v životě v lázních. U rybníka Svět. Prý lobbuju. Jo, lobbuju pořád. Za české firmy všude na světě. Za Smartwings, i za tu skvělou americkou televizi, co mě za to kritizuje. A lobbuju za nás všechny, abychom mohli do Slovinska,“ napsal premiér Andrej Babiš (ANO) na svůj profil. A právě to zaujalo českého hokejového gólmana Dominika Haška, aby jej označil slovem „Chudák“.
Chudák https://t.co/rpM18zhSOO
— Dominik Hasek (@hasek_dominik) July 5, 2020
Následně se pak do Babiše „Dominátor“ obul ještě jednou, a to kvůli článku na serveru Forum 24.cz. Text nese titulek: „Babiš může drze propagovat své výrobky. Je nepostižitelný díky síle svého marketingu.“ A Hašek si dovoluje vyjádřit svůj nesouhlas.
„Nesouhlasím s tou druhou větou v nadpisu: ‚díky svému marketingu‘. Prostě se hodně lidem (30–40 %) jeho chování a styl líbí, obdivují ho za to, a proto má jejich podporu. Ten jakýsi neustále omílaný ‚Márův‘ marketing je jen označení –výmluva těch (nás) ostatních,“ poznamenal Hašek.
Nesouhlasím s tou druhou větou v nadpisu:„díky svému marketingu“. Prostě se hodně lidem (30–40 %) jeho chování a styl líbí, obdivují ho za to, a proto má jejich podporu. Ten jakýsi neustále omílaný „Márův“ marketing je jen označení – výmluva těch (nás) ostatních https://t.co/zv3klazQ57
— Dominik Hasek (@hasek_dominik) July 6, 2020
„Nesouhlas... Bez PR by se už před lety totálně odkopal. Stačí pár těch okamžiků, kdy není pod dozorem markeťáků. Myslíte, že by si třeba sám od sebe sedl k babičce na lavičku?“ zeptala se následně Haška v diskusi jedna z debatujících. „K babičce si již sedl každý politik,“ odvětil Hašek.
„Byl to příklad. Prostě jsme v jeho očích plebs, mravenci pod nohama...“ odvětila dále diskutující. „Ano, to vše inspiruje jeho voliče a těch je, víme kolik...“ poznamenal Hašek.
V diskusi následně přibyl další příspěvek: „Sám od sebe by si určitě nedělal legraci ze svejch přešlapů, což je důležitá součást jeho mediálního obrazu, např. tričko ‚sorry jako‘. I na to Hašek našel odpověď. „No, a teď co jako!?!? Tak zvedlo mu to (tričko či další ‚kravinky‘)o 1 % či vzalo mu to 1 %? Z 32 na 31 či na 33 %...?“ napsal Hašek.
Další z diskutujících si rýpl do projektu Smarty, jehož je Hašek „hnacím motorem“. „A jaká je vaše výmluva pro obchodní výsledky Smartu než prostě nepovedený marketing? Ano, marketing ovlivňuje rozhodování a myšlení klientů, takže kde by asi byl dnes premiér, stbák Bureš a velkopodnikatel, kdyby neměl Marka Prchala na marketing?“ zeptal se.
„Já nemám výmluvy. Dobře, dejte dle vašeho názoru 4 nejlepší marketéry na světě např. Klausovi, Adamové, Okamurovi a Fialovi a o kolik každému vyskočí preference,“ uzavřel Hašek.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef