Ti, kdo si mysleli, že popularita a hlavně výhodnost nakupování v Polsku přestanou postupem času na české spotřebitele účinkovat, se evidentně pletli. Opak se zdá pravdou. Nemine den, aby se ve specializovaných skupinách na sociálních sítích někdo nepochlubil, kolik a za co ušetřil.
Některé nákupy pak skutečně mohou ostatním svojí výhodností vyrazit dech. To se dá říct třeba o tom, se kterým se ve facebookové skupině POLSKO – nákupy, tipy, doporučení pochlubil jeden její člen.
„Přátelé, nedá mi to, abych nenapsal o čerstvé zkušenosti. Jezdím nakupovat do Leroy Merlin již léta. Poslední nákup ve čtvrtek mi tak trochu vyrazil dech,“ neskrýval svoje překvapení uživatel, který se svěřil s čerstvou zkušeností nákupu záchodové mísy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Martin Huml