Někteří zákazníci dávají najevo nespokojenost s výrobky patřících pod společnost Mondelez International již několik let a u výrobků značky Opavia, která přešla v roce 2007 pod americký koncern Kraft Foods a následně po jeho rozdělení v roce 2012 pod Mondelez International, se negativní recenze začaly objevovat zejména v souvislosti se změnami ve výrobě, jakou je kupříkladu přesunutí produkce tradičních piškotů Opavia do Polska, po kterém si mnozí zákazníci začali před téměř desíti lety stěžovat, že se oproti původní receptuře liší barvou, tvarem i chutí.
V roce 2015 šlo o nemalé téma a někteří – po testech, které odhalily, že se piškoty od původních výrazně liší či že do nich v Polsku společnost přidává víc vody, než kolik obsahovaly původní české, čím zvyšovala jejich hmotnost – vyzývali k bojkotu výrobků Mondelezu International. Firma se tak snažila spravit reputaci návštěvou současného ministra práce a sociálních věcí a šéfa KDU-ČSL Mariana Jurečky, jenž v té době působil coby ministr zemědělství.
„Dnes se mi stala nevídaná věc, která se mi ještě za dobu, co dělám práci ministra, nestala! Přišel za mnou ředitel firmy Mondelez Ludwig Askemper. Při schůzce se omluvil za nedostatky, které se staly při výrobě piškotů, vzal tu chybu na sebe. Vůbec nemusel, piškoty jen po určitý čas neměly takové chuťové vlastnosti, jak jsme byli od dětství zvyklí, dnes již mají vše v pořádku,“ hájil Jurečka tehdy nadnárodní gigant Mondelez International a ocenil, že jej „otevřený a férový“ přístup ředitele této firmy překvapil.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radek Kotas