„Na Lidl už kašlu.“ Sleva? Místo ní zážitek u pokladny

18.05.2023 10:33 | Ze sítí

„Děkuju Lidlu, že pochopil, o co mi celou dobu jde,“ oceňoval ministr zemědělství Zdeněk Nekula (KDU-ČSL) před více než týdnem setkání s českými zástupci německého řetězce Lidl, po němž oznámil, že následující den čeká na nakupující v Lidlu „česká a slovenská mouka za 12,90 Kč“. Měl to být důkaz, že ministr ceny potravin řeší. Podmínkou pro uplatnění této akce byl nákup za 400 korun a vlastnění aplikace. Právě ta má ovšem dle mnohých zákazníků časté problémy či vůbec nefunguje. Na Lidl už kašlu, stěžují si. Sleva se prý často nekoná, místo toho mrzutý zážitek u pokladny.

„Na Lidl už kašlu.“ Sleva? Místo ní zážitek u pokladny
Foto: repro youtube, tan
Popisek: Jedna z pražských prodejen Lidlu

Že existuje aplikace Lidlu, se v posledních týdnech dozvěděli i lidé, kteří do Lidlu běžně nechodí nekupovat či v životě ve své ruce nedrželi chytrý telefon. Aplikace supermarketu Lidl se do vědomí Čechů dostala, jelikož ji propagoval osobně lidovecký ministr zemědělství Zdeněk Nekula a lákal v ní na kupon ke zlevnění mouky.

Ministr se před týdnem sešel se zástupci Lidlu a informoval tehdy, že na den bude v tomto řetězci „česká a slovenská mouka za 12,90 Kč“. Řediteli Lidlu Adamu Miszczyszynovi pak děkoval „za pěkný dárek k jednání“ v podobě této slevy a oceňoval, že jej německý řetězec vyslyšel. „Děkuju Lidlu, že pochopil, o co mi celou dobu jde,“ ocenil Nekula a sdílel též fotografie z jednáních, na nichž se fotí s poutači řetězce či má nad svou hlavou uvedeno „teamlidl“.

Šéf resortu zemědělství připojil rovněž odkaz na aplikaci Lidl Plus a tamní kupon na uvedenou slevovou akci mouky – ta totiž neplatila pro všechny zákazníky. Mouku za tuto zvýhodněnou cenu mohli mít pouze zákazníci s aplikací Lidl Plus v mobilu a s podmínkou, že uskutečnili nákup převyšujícím 400 korun, přičemž mouky mohli koupit maximálně 10 kusů dohromady za 129 korun.

Uvedené podmínky akce vyvolaly u spousty lidí výsměch, jak se ale ukazuje, nakoupit nemohli ani ti, kteří přistoupili na podmínky 400korunového nákupu. Problém s uplatněním měli – mimo lidí, kteří chytrý telefon nevlastní – i ti, jejichž mobily přestaly být řetězcem podporovány. „Od poslední aktualizace mi už aplikace nefunguje a kvůli mouce (či něčemu dalšímu ‚extra výhodnému‘) do mobilu zatím investovat nehodlám…“ vzkázala tak tehdy jedna ze zákaznic Lidlu a ministru Nekulovi.

Podobné problémy čekaly i množství dalších lidí, kteří chtěli ušetřit na mouce. „Aplikaci nelze nainstalovat. Takže je naprosto nepoužitelná,“ ohodnotil svůj zážitek s aplikací Lidlu další ze zákazníků přímo v obchodě Google Play, z něhož si ji lidé mohou stáhnout do svých chytrých mobilů s Androidem.

Zaznívaly též reakce lidí, kterým se nelíbila nutná registrace k uplatnění kuponu. „Jsem se hodinu hádala u pokladny, vláda mě tam poslala pro mouku a prej pokud jim nenahlásím adresu a jméno, tak slevu nedostanu. Kdo vymyslel tydlencty aplikace?“ padlo.

Další ze zákazníků poznamenal, že se mu navíc stává při placení, že se tato aplikace začne aktualizovat, načež jej odhlásí a následuje generování hesla, které „musí být tak silné jako mouka ve slevě“. „Tedy návštěva Lidlu je skoro vždy horor. A teď si představte ty důchodce,“ komentoval uživatel aplikaci a hrozil se, jaké problémy musejí mít lidé, kteří nejsou natolik seznámeni s moderní technikou.

Nešlo přitom o jednorázové problémy. Aplikace, kterou propagoval český ministr zemědělství, se podle mnohých ohlasů potýká s problémy pravidelně. Své o tom ví i zákazníci, kteří se snažili uplatnit své kupony během středy. „Dnes v Ostravě nefungovala aplikace. Z 6 kuponů se mi na pokladně nenačetl ani jeden, i když byly aktivovány,“ povzdychla si jedna z žen v příspěvcích na facebookovém profilu řetězce.

„Nefungovalo to v celé ČR, ale mně paní na pokladně upozornila a zeptala se, jestli chci produkty za plnou cenu dřív, než je namarkovala,“ přiblížila svůj zážitek další z komentujících a vyjevila tak problém, kdy si zákazníci jedou do Lidlu nakoupit ve slevě, ale odjíždějí s prázdnou či se zbožím za plnou cenu.

Vše se přitom dělo již předtím, než aplikaci propagoval Nekula. „Nejhorší aplikace ze všech obchodů. Když ji chci u pokladny přiložit, tak většinou chce provést aktualizaci a na čárový kód se nedostanu. U pokladny nechci zdržovat, tak se na to vykašlu, a proto u vás nerada nakupuji. A ještě mi vadí, že většinu zboží v akci v obchodě nenajdu, jen cedulku bez zboží,“ píše se v hodnocení aplikace ze začátku května.

Vše vedlo až k tomu, že někteří zákazníci Lidl přestali zcela navštěvovat. „Aplikace dělá jen problémy. Pořád se musím přihlašovat, není jasné jak využívat kupony a mnoho dalšího. Přestal jsem Lidl navštěvovat a volím jiné prodejny, kde je vše přes aplikaci jednodušší a přehledné,“ skoncoval se supermarketem dřívější zákazník.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: rak

Radek Koten byl položen dotaz

Nezávislost

Myslíte, že je šance, že se vymaníme ze závislosti na jiných? Proč bychom měli být věčně závislí na Rusku nebo USA?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Uživateli nejlépe hodnocený komentář

Navrhuji zavést speciální kartu, Uživatel se přihlásil ke kodexu Dobré Diskusevapanc , 18.05.2023 14:04:45
S názvem ŽEBRAČENKA ,na kterou by byla automaticky sleva 50 %.

|  11 |  0

Další články z rubriky

Izrael a holokaust neexistují. Proti okupantům džihád. Takové učebnice pro palestinské děti platí EU už léta

20:54 Izrael a holokaust neexistují. Proti okupantům džihád. Takové učebnice pro palestinské děti platí EU už léta

Odkazy na utrpení Židů, jako je šoa, což je hebrejská obdoba řeckého pojmu holokaust, nebo antisemit…