„Tak co se vám, pane ministře, na dálnicích nepovedlo?“ zahájil Takáč rozhovor, načež Ťokovi vzápětí spadl úsměv na tváři, který do té doby měl. „Pěkná otázka hned na začátek,“ zamračil se ministr. „Nepovedlo se mi vysvětlit zejména médiím, že se staví, přestože se staví. Vy máte obvyklý vtípek o tom: Co to je za ministra, když otevřel jen čtyři kilometry dálnic,“ uvedl.
„A to je vtípek? Ne! To je zpráva Ministerstva dopravy,“ vypálil moderátor. Ťok mu ale připomněl, že to je přece zcela pochopitelné v případě, že se může otevřít nějaký úsek dálnic jenom tehdy, když ho někdo někdy začal. „Jestli se tu začínaly stavby naposledy v roce 2010 a poté až v roce 2015, tak každému, kdo má všech pět pohromadě, je jasné, že není možné otevírat desítky kilometrů nových dálnic, když je nikdo nezačal,“ bránil se ministr dopravy.
„To vše je zcela pochopitelné, a to je to, co se mi nepodařilo nikomu, kdo to nechce ani vědět, vysvětlit,“ zdůraznil ministr dopravy opakovaně. Takáč ale znovu nastoupil s otázkou, jestli to nemůže být alespoň rychlejší, když je Ťok ministrem, který je tam nejdéle. „Pane redaktore, to je pravda, mě to samotného překvapilo, ale to není Ministerstvo dopravy, které píše zákony, podle kterých se staví. To je tolik věcí s tím spojených, které házet na jednoho ministra je značně nefér,“ řekl ministr dopravy už se vší vážností.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab