BankID zlepšuje dostupnost energetických služeb, v krizi pomohla tisícům zákazníků Pražské plynárenské

23.11.2021 15:56 | Komerční článek

Zákazníci Pražské plynárenské včetně těch, kteří spadli do režimu dodavatele poslední instance, využívají k registraci a přihlašování do online klientské zóny službu BankID. Bankovní identita jim umožňuje snadné a rychlé ověření totožnosti. Do zákaznického portálu Moje PPAS se už s pomocí BankID přihlásily tisíce lidí.

BankID zlepšuje dostupnost energetických služeb, v krizi pomohla tisícům zákazníků Pražské plynárenské
Foto: archiv
Popisek: Pár u počítače - ilustrační foto

Výhody rychlého a bezpečného digitálního řešení se naplno ukazují v současné situaci v oblasti energetiky, kdy dodavatelé energií v krátké době přijímají velmi vysoký počet nových zákazníků přicházejících z režimu dodavatele poslední instance. Využití BankID k přihlášení do online zóny usnadňuje uzavření nových smluv, změny záloh nebo aktualizaci údajů. Zákazníkům šetří čas a Pražské plynárenské pomáhá efektivně řešit klientské požadavky.

„Digitalizace je pro nás jednou z největších priorit. Zavedení služby BankID je prvním z řady kroků k zefektivnění služeb našim zákazníkům. Ověření identity na našem zákaznickém portálu je díky tomuto řešení velmi rychlé, pohodlné a bezpečné. V posledních dnech přichází navíc velmi vhod v rámci rychlého řešení přechodu zákazníků po zkrachovalých dodavatelích energií k naší společnosti,“ říká Martin Pacovský, předseda představenstva Pražské plynárenské.

„Naše online řešení šetří čas i peníze a zaměstnancům Pražské plynárenské v těchto týdnech doslova uvolňuje ruce, aby zvládli nápor zákazníků, kteří přecházejí z režimu dodavatele poslední instance na standardní smlouvy. Je vidět, že digitalizace skutečně pomáhá,“ říká Marek Růžička, výkonný ředitel Bankovní identity, a.s.

Bankovní identita je pro občany prostředek, pomocí kterého se mohou bezpečně a jednoduše elektronicky prokázat jak při používání klientských portálů firem, tak i online služeb státu. Používá se stejně, jako funguje přihlašování k internetovému bankovnictví, které má v Česku více než pět milionů osob.

Společnost Bankovní identita pomocí digitální platformy BankID propojuje firmy a instituce s bankami. Firmám bankovní identita přináší zjednodušení podnikání, více klientů a jejich rychlejší a pohodlnější obsluhu. Bankovní identita usnadňuje přihlašování, ověřování a potvrzování transakcí a nejnověji i digitálně podepisovat dokumenty. Využití služeb bankovní identity bude stále více. Akcionáři Bankovní identita, a.s jsou Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Equa bank, Fio banka, Komerční banka, mBank, Moneta, Raiffeisenbank a UniCredit Bank.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Sliby chyby. Unijní miliardy po povodních nedorazí. A takto to vypadá s pomocí vlády

20:17 Sliby chyby. Unijní miliardy po povodních nedorazí. A takto to vypadá s pomocí vlády

REPORTÁŽ „Chtělo by to změnu legislativy, ať stát může pomáhat postiženým městům a obcím rychleji ne…