Výhody rychlého a bezpečného digitálního řešení se naplno ukazují v současné situaci v oblasti energetiky, kdy dodavatelé energií v krátké době přijímají velmi vysoký počet nových zákazníků přicházejících z režimu dodavatele poslední instance. Využití BankID k přihlášení do online zóny usnadňuje uzavření nových smluv, změny záloh nebo aktualizaci údajů. Zákazníkům šetří čas a Pražské plynárenské pomáhá efektivně řešit klientské požadavky.
„Digitalizace je pro nás jednou z největších priorit. Zavedení služby BankID je prvním z řady kroků k zefektivnění služeb našim zákazníkům. Ověření identity na našem zákaznickém portálu je díky tomuto řešení velmi rychlé, pohodlné a bezpečné. V posledních dnech přichází navíc velmi vhod v rámci rychlého řešení přechodu zákazníků po zkrachovalých dodavatelích energií k naší společnosti,“ říká Martin Pacovský, předseda představenstva Pražské plynárenské.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.