Podle serveru se o Hrdé začalo veřejně mluvit v roce 2005, kdy se v ČSA stala viceprezidentkou pro marketing a prodej. Prezidentem ČSA byl tehdy exposlanec ČSSD Jaroslav Tvrdík. „Marcela si dokázala za relativně krátkou dobu svého působení v ČSA získat lidi a skloubit slušné a příjemné chování s dynamickým až agresivním, ale stále spravedlivým přístupem ke složitým procesům a projektům. Pracovat vedle ní je radost i poučení," citoval server Tvrdíkova slova.
Server pak popisuje její další profesní dráhu, podle něj na sebe nejvýrazněji upozornila působením v čele České pošty, kam nastoupila začátkem roku 2010. Zavedla například doručování balíků v odpoledních i večerních hodinách. Naopak neuspěla s nápadem, aby Česká pošta měla vlastní banku.
Později nastoupila do vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa, které vydává časopisy Týden, Sedmička či Instinkt a koupilo i TV Barrandov. Pak se Hrdá stala předsedkyní představenstva Soukupovy firmy.
Podle serveru vedení Barrandova, jako jeho již šestý šéf, převzala v minulých dnech. A to ve chvíli, kdy Barrandov spustil jarní vysílací schéma, které vymyslel Vladimír Železný. To však ale nedosahuje plánovaných výsledků. Podíl Barrandova na trhu se v březnu pohybuje pod 4,5 procenty. „Přitom cílem Železného bylo dosáhnout během jara pěti procent a v budoucnu až deseti,“ připomíná server s tím, že paradoxně nejvyšší sledovanosti dosahují pořady jako Kurňa, co to je?, Sejdeme se na Cibulce a Vtip za stovku, které vymyslelo vedení televize před nástupem Železného.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam