„Musíme se obecně ptát na to, jaký má informace vliv na lidi a jejich chování. Vnímají lidé přesně tu informaci, kterou jim chceme sdělit? Jak na ni budou reagovat, když nejsou kontrolováni? Pochopí vůbec to, co je jim sdělováno. Víme z výzkumů, že člověku musí být určitá teze sdělena sedmkrát, aby si ji všiml,“ poznamenal ke kampani resortu vnitra komentátor Petr Robejšek.
„Na pozadí otázek, které se kladou všem, je kampaň bezmocná. Zvláštní, chudá. A proč by lidé vůbec na tu stránku měli jít?“ domnívá se Robejšek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Vanda Efnerová