České dráhy spustily propagační kampaň k podpoře českého turismu. Všimla si toho například šéfreportérka CNN Prima News Marie Valášková Bastlová. Tu zaujal reklamní slogan „Místo Bora Bora zlákala mě Kutná Hora.“ S reklamou se podělila na Facebooku. Dle ní je však tato kampaň boží a byla by škoda, pokud by zadavatelům došly nápady. „Takže sbírám náměty. No schválně, kdo nejlíp prodá své rodné město!?! Než v Thajsku tsunami, lepší léto v Příbrami,“ napsala.
V komentářích se sešla celá řada tipů. Například Ivana Kottasová napsala: „Kouřit v Amstru haš? Na to stačí Aš.“
„Dýchat kyslík z plných plic? Jedeme do Lovosic!“ zněl další příspěvek od Petra Weikerta.
Eugen Kukla upozornil na názvy českých měst a vesnic. „Do Pičína, do Řitky... všude čekaj zážitky!“ okomentoval příspěvek.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tle