Džokič se spolu s dalšími stand-up komiky Jaroslavem Cermanem a Kateřinou Haškovou snaží vytvořit vtipnou kampaň pro koalici SPOLU tím, že ironicky komentují kampaně ostatních. Kýženého efektu ale podle velké části sledujících nedosahují, protože jejich vtipy podle nich nejsou vtipné.
Nyní se Džokič pustil do rozboru kampaně SPD a jejich konceptu Českého jarmarku. „SPD přišla na to, že volební kampaň není potřeba nějak složitě vymýšlet a stačí vzít to, co kdysi frčelo. A lup ho, velký veselý kamion SPĎÁK je na světě. A co v něm sakra bude? No přece věci, po kterých tady lidi nejvíc touží, jídlo,“ spustil Džokič. „Přesně tak, strana velkého šóguna Tomia Okamury se rozhodla v boji o hlasy lidem nabídnout jídlo, a dokonce za poloviční cenu,“ snažil se Džokič tropit žerty z kampaně SPD.
„Zdá se, že český zemědělec na tu výrobu nepotřebuje nic kromě 30 dkg vzduchu a že tzv. férová cena SPD je částka, za kterou se tady všichni čeští zemědělci parádně uživí. Ty vole, já bejt český zemědělec, tak tomu šógunovi vysvětlím, že kilo cibule za šest kaček a vejce za dva mě vyřídí víc než náraz toho kamionu SPĎÁK do chalupy,“ komentoval Džokič slibované ceny.
O všem podle něj vypovídají samotné slogany SPD. „CO BABIŠ A SPOL. ZNIČILI, SPD NAPRAVÍ a NÁŠ SEDLÁK, DOBRÝ SEDLÁK,“ připomněl Džokič slogany. „To mi připomíná trošku mrtvý indián, dobrý indián. To je, jako když Němci Čechům vařili za protektorátu eintopf. Takovýhle blbce nedělají ani z nás na Balkáně,“ dodal komik.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jma
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.