Fialovu vládu už za komunikaci kritizoval ve středu prezident Petr Pavel, jenž zmínil, že vláda nedostatečně sdělovala důvody pro snížení mimořádné valorizace důchodů.
Na pomoc tak přijde kreativní agentura, se kterou má být v blízké době podepsána smlouva. „Vybrali jsme ji formou předběžné tržní konzultace: Oslovili jsme tři agentury, předložily nám své nabídky a my jsme se rozhodovali podle kreativního konceptu,“ říká Eva Davidová, mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí.
Kampaň bude cílena na lidi ve věku 18 až 55 let: „Protože pro ně důchodová reforma bude. V rámci celé komunikace ale počítáme i se sekcí pro stávající seniory. Chceme komunikovat i s nimi, aby také dostávali informace, přestože pro ně se v naprosté většině nic měnit nebude,“ vysvětluje mluvčí MPSV.
Ministerstvo chystá s kreativní agenturou v rámci kampaně například videospot, online bannery a speciální informační stránku k připravovaným změnám důchodového systému.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab