Pokud prý případ Čapí hnízdo bude vyšetřen „tak, jak má být“, tak to podle Goláně Babišovi může „zlomit vaz“. „Předpokládané příjmy z reklamy 25 milionů, které deklarovala farma Čapí hnízdo ve své žádosti, které měly zajistit udržitelnost toho celého projektu, jsou značně nadhodnocené,“ říká na začátku rozhovoru Goláň s tím, že se ovšem při znaleckém posudku zjistilo, že nemohou být dokonce vyšší než 12 a půl milionu, farma však fakturovala 65 milionů.
Rozdíl mezi částkou v posudku a vyfakturovanými 65 miliony prý následně Goláně vedl k tomu, že se tam má dít „něco nekalého“.
Farma během pěti let dokázala prodat reklamu za 270 milionů. „Aby tohle realizovala, tak by musela vytvořit tisíce billboardů, které tady nikdo neviděl. Já z vlastní praxe zastupuji klienty při reklamách, které jsou na závodním automobilu za 45 tisíc a finanční správa je považuje za velmi, velmi nadhodnocené…,“ poukázal senátor na to, že je taková reklama na prostoru, jakým je Čapí hnízdo, „fakticky nerealizovatelná“. Jelikož se již daňové řízení nedá uskutečnit kvůli promlčecí lhůtě, chce jej Goláň znovu otevřít za pomoci řízení trestního.
Celý rozhovor můžete zhlédnout zde:
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak