Nová banka Air Bank skupiny PPF, kde je majoritním vlastníkem Petr Kellner, dnes představila svoji komunikační strategii. Kampaň s názvem Dva světy bude propagovat slogan „I banku můžete mít rádi“. Reklamu bude tvořit dvanáct TV spotů od agentury Mather, kdy se první začne v televizi vysílat 14. ledna.
„Odrazíme se od nespokojenosti lidí se službami stávajících bank,“ uvedl Jakub Petřina, marketingový ředitel Air Bank. „Využijeme archetyp kladného hrdiny v kontrastu s karikaturou tradičního bankéře,“ přiblížil.
Ve své kampani využijí především televizi a internet, pak také venkovní místa na reklamu – plakáty, vitríny nebo třeba zastávky MHD. Kampaň bude laděna do zelené.
Podle Petřiny má Air Bank nyní 7000 zákazníků, kteří v ní uložili 2,5 miliardy korun. Do konce roku 2012 chce pomocí kampaně získat minimálně 60 tisíc dalších zákazníků, pak prý bude kampaň považovat za úspěšnou.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan