„Pan Mátl pracuje na ŘSD patnáctým rokem a do detailu zná připravované stavby, ale hlavně všechna úzká místa jejich přípravy. Konzultovali jsme s ním i legislativní změny, které povedou k podstatnému zjednodušení a zrychlení přípravy staveb dálnic a silnic,“ uvedl Kremlík. Mátl by měl podle Kremlíka pokračovat v nastavené práci, která by měla vést k rychlému dokončení modernizace dálnice D1, k dostavění dálniční sítě v Česku a k výstavbě obchvatů měst a obcí.
Kováčik byl jmenován do čela ŘSD na začátku května, tři dny po nástupu Kremlíka do funkce ministra dopravy. Nový ministr si od něj sliboval především zintenzivnění a urychlení dopravní výstavby. Dalším jeho úkolem bylo zefektivnění řízení dopravního provozu při krizových situacích. Kováčik předtím působil mimo jiné jako předseda dozorčí rady Státního fondu dopravní infrastruktury.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab