„Evropská komise nás podrazila. Její místopředseda pro Green Deal Frans Timmermans opakovaně sliboval, že projdou-li nulové limity na CO2 u osobních aut v roce 2035, tak Euro 7 bude jenom taková light verze. Když ji pak loni v listopadu zveřejnil, bylo to všechno jiné, jenom ne light verze,“ kritizuje novou normu Vondra, zpravodaj normy v Evropském parlamentu.
Návrh je podle něj naopak velmi tvrdý a jednoznačně ohrozí automobilový průmysl: „Návrh může mít dalekosáhlé důsledky, ne někdy za deset let, ale prakticky okamžitě. Je to útok na automobilitu jako takovou. Běžní lidé nebudou mít na auta,“ hovoří Vondra doslova o likvidaci automobilu jako dopravního prostředku pro široké vrstvy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab